.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رشد 8 درصدي توليد انرژي خالص در نيروگاه نکا
(ادامه)
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است .... الزامات راهبردی تحقق جهش تولید در استان مازندران
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است ....(ادامه)
شمال نیوز: گرچه در فصل بهار به سر مي‌بريم، اما چند روزی است تابستان دارد در كار طبيعت دخالت مي‌كند و از همين حالا گرمای خود را به رخ مي‌كشد، به ويژه در شهرهاي نيمه جنوبي كشورمان كه روشن كردن كولر خودرو را در ايام دل‌پذير ارديبهشت به امري واجب تبديل كرده است. استفاده صحیح از کولر خودرو
شمال نیوز: گرچه در فصل بهار به سر مي‌بريم، اما چند روزی است تابستان دارد در كار طبيعت دخالت مي‌كند و از همين حالا گرمای خود را به رخ مي‌كشد، به ويژه در شهرهاي نيمه جنوبي كشورمان كه روشن كردن كولر خودرو را در ايام دل‌پذير ارديبهشت به امري واجب تبديل كرده است. (ادامه)
مظلومی : همه دستگاهها در تكريم از ايثارگران و طرح سپاس مشاركت فعال داشته باشند
شمال نیوز : مظلومي به اتفاق فرماندار مياندورود در روستاي اوسا از پدر بزرگوار شهيد معظم علي جنگلبان و جانباز عزيز صفر فلاح عيادت و ديدار كرد.....(ادامه)
کنوانسیون خزر؛ آنچه هست، آنچه نیست!(يادداشت)
(ادامه)
چرا انقلاب کردیم و حالا چه کنیم؟(يادداشت)
(ادامه)
حد آستانه بررسي اطلاعات پولي از ٥٠٠ ميليون تومان به پنج ميليارد تومان افزايش يافت. اين اصلاحي است که در توافق اخیر وزراي اقتصادي و دارايي و دادگستري انجام شده و به موجب آن حداقل ميزان گردش حسابي که مورد بررسي سازمان امور مالياتي قرار خواهد گرفت، پنج ميليارد تومان خواهد بود.

سرکشي به حساب‌ ميليونرها ممنوع! /‌بانک‌ها مي‌ترسند
حد آستانه بررسي اطلاعات پولي از ٥٠٠ ميليون تومان به پنج ميليارد تومان افزايش يافت. اين اصلاحي است که در توافق اخیر وزراي اقتصادي و دارايي و دادگستري انجام شده و به موجب آن حداقل ميزان گردش حسابي که مورد بررسي سازمان امور مالياتي قرار خواهد گرفت، پنج ميليارد تومان خواهد بود. (ادامه)
شمال نیوز : در حالي که طي سالهاي اخير اکوسيستم مازندران با الودگي هاي صنعتي مورد تهديد جدي قرار گرفته ، با احداث واحدهاي الاينده پتروشيمي در جوار ميانکاله نيز موافقت شد!
بعد از يک دهه احتضار تيرخلاص به جان ميانکاله نشست
شمال نیوز : در حالي که طي سالهاي اخير اکوسيستم مازندران با الودگي هاي صنعتي مورد تهديد جدي قرار گرفته ، با احداث واحدهاي الاينده پتروشيمي در جوار ميانکاله نيز موافقت شد! (ادامه)
۵۰ ثروتمند برتر دنیا در کجا زندگی می‌کنند؟
شمال نیوز : بیل گیتس، وارن بافت، مارک زاکربرگ، جرج سوروس، چارلز و دیوید کخ؛ در سطح چهره‌ها، آدم‌هایی که توانسته‌اند در 50 نفر اول فهرست ثروتمندترین میلیاردرها قرار بگیرند از نقاط مختلف جهان هستند.(ادامه)
۱۱ مهارتي که داشتن آنها براي رسيدن به موفقيت حياتي است
(ادامه)
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به  ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ... انتخاب رییس جمهور بر اساس نظریه شایستگی –ظرفیت –عملکرد
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ...(ادامه)
دفتر زندگی پرافتخار روحانی شهید؛ یونس یونسی
(ادامه)
نخستین وزیر قربانی فیش های حقوقی؟
نخستين قرعه استيضاح در مجلس دهم به نام «علي ربيعي» وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي رقم خورد. محمدعلي وكيلي، نماينده تهران به همراه تعدادي از نمايندگان در تكاپوي جمع‌آوري امضا براي طرح استيضاح اين وزير كابينه تدبير و اميد هستند. (ادامه)
بابك زنجاني‌ را اعدام نكنيد
(ادامه)
حقوق نجومی این افراد دیده نمی‌شود
چگونه است كه رئيس يا عضو هيأت مديره يك كارخانه و شركت و سازمان دولتي، خود نمي‌تواند قانونا بيش از ۹ ميليون تومان در ماه درآمد از محل بودجه آن كارخانه و شركت داشته باشد اما همان مدير مي‌تواند از همان بودجه، حقوق ۹۰ ميليون توماني در ماه به يك فوتباليست بدهد؟ كدام عقل و منطقي بر اين معادله حاكم است؟(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی قنبری معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ابوالحسن سلامی به عنوان مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 منصوب شد.
سلامی مدیرعامل جدید شرکت غله منطقه 2 کشور شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی قنبری معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ابوالحسن سلامی به عنوان مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز : ضروري است به منظور انسجام در برنامه عملياتي اقتصاد مقاومتی، كارگروه يا دبيرخانه اي مستقر در استانداري مازندران برنامه هاي هر يك از دستگاههاي اجرايي و چالش هاي فرارو را بطور مستمر تحليل نمايد..... الزامات تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی در مازندران
شمال نیوز : ضروري است به منظور انسجام در برنامه عملياتي اقتصاد مقاومتی، كارگروه يا دبيرخانه اي مستقر در استانداري مازندران برنامه هاي هر يك از دستگاههاي اجرايي و چالش هاي فرارو را بطور مستمر تحليل نمايد.....(ادامه)
شمال نیوز :  اين درحالي است كه استان تهران به عنوان پايتخت كشور 32.4درصد از خانوارهاي آن داراي يك فرزند هستند كه مي‌تواند به پراكندگي جمعيت و نرخ بيكاري بالاي آن (7.6درصد در پاييز 94) مرتبط باشد. اما تمايل به داشتن يك فرزند فقط به سطح مدرن‌شدن و وضعيت رفاهي بازنمي‌گردد بلكه .... « مازندران » صدرنشين تك فرزندي در کشور !
شمال نیوز : اين درحالي است كه استان تهران به عنوان پايتخت كشور 32.4درصد از خانوارهاي آن داراي يك فرزند هستند كه مي‌تواند به پراكندگي جمعيت و نرخ بيكاري بالاي آن (7.6درصد در پاييز 94) مرتبط باشد. اما تمايل به داشتن يك فرزند فقط به سطح مدرن‌شدن و وضعيت رفاهي بازنمي‌گردد بلكه ....(ادامه)
فروش قسطی آجیل به کارمندان !
برخي از واحدهاي صنفي براي خروج از اين ركود اقدام به فروش آجيل و خشكبار به صورت قسطي به كارمندان، كارگران و افراد مورد اعتماد با چك كرده‌اند. (ادامه)
از فضاي مجازي راهكار بخواهيد نه همسر
ازدواج يكي از مهم‌ترين رويداد‌هاي زندگي انسان تلقي مي‌شود، به طوري كه حاصل آن تشكيل كانون خانواده به عنوان مهم‌ترين و پايدارترين نهاد تربيتي در جامعه است.(ادامه)
ناگفته‌هايي از پيام احمدي‌نژاد به هاشمي
احمدي‌نژاد در طول دوره خود در شهرداري بر اين عقيده بود كه هاشمي براي رياست‌جمهوري نمي‌آيد. در نتيجه سعي كرد روابط خوب خود را حفظ كند. به همين دليل هم چندين بار ايشان را براي افتتاح‌ پروژه‌ها‌ و بعضا كلنگ‌زني به شهرداري دعوت كرد.(ادامه)
آزادراه تهران ـ شمال از ابتدا «كج» بود
(ادامه)
سيدحميد كلانتري نگاه نو به تعاون، ضرورت امروز (يادداشت)
سيدحميد كلانتري(ادامه)
درخواست طلاق به خاطر خوش تیپی!
همسرم تصور مي‌کند که من هرلحظه ممکن است به او خيانت کنم در صورتيکه نمي‌دانم چرا اين ذهنيت هميشه با او همراه است. اما هرچه هست ديگر نمي‌توانم اين وضعيت را تحمل کنم و از سوي يک نفر هر لحظه چک شوم. براي همين درخواست جدايي دارم.(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه شهر من سالهاست كه دست آويز و بهانه خوبي براي سخنراني هاي انتحاباتي شده است . ساماندهي رودخانه تالار چه واژه قشنگ و مهم و پركاربردي روي كاغذ است..... آنچه البته به جايي نرسد فرياد است!
شمال نیوز : رودخانه شهر من سالهاست كه دست آويز و بهانه خوبي براي سخنراني هاي انتحاباتي شده است . ساماندهي رودخانه تالار چه واژه قشنگ و مهم و پركاربردي روي كاغذ است.....(ادامه)
باهنر: كارگردان اصولگرايانم نه هنرپيشه آنها
محمدرضا باهنر، با سابقه هفت دوره حضور در مجلس از اين حيث يكي از منحصر به فردترين سياستمداران ايراني است. او در طول اين سال‌هاي حضور در مجلس رفته رفته از يك نماينده صرف به يكي از تاثيرگذارترين چهره‌هاي اصولگرا تبديل شد و تا جايي پيش رفت كه پس از فوت مرحوم عسگراولادي دبيركلي جبهه پيروان خط امام و رهبري را در اختيار گرفت. او در ماه‌هاي اخير كه بحث داغ فعالين سياسي چيزي جز انتخابات مجلس آتي نيست تلاش چشمگيري براي انسجام اصولگرايان به خرج داده است. سياستمدار كرماني اصولگرايان البته فراز و فرودهاي متعددي را هم طي همين چند ماه تجربه كرده است. (ادامه)
تجاوز به دخترتنهای 5ساله در خانه
(ادامه)
سپرده‌گذاران میزان،چگونه پولشان را پس می‌گیرند
هيئت 3 نفره اي در شعبه مرکزي اين شرکت در مشهد مستقر شده است و همه مديران، کارمندان و کارکنان اين شرکت منحل شده، به همکاري با اين هيئت موظف هستند.(ادامه)
روحاني سياست‌هاي غلط احمدي‌نژاد را اصلاح نكرد
شعار دولت نهم و دهم كه عدالت‌گستري بود. حالا ببينيد آمار به ما چه مي‌گويد؟ حتي عدد و رقم‌هاي رسمي‌اي كه در دولت قبلي منتشر شد، نشان داد كه شاخص فلاكت، كه مجموع نرخ تورم و بيكاري است، در ماه‌هاي پاياني احمدي‌نژاد دو برابر ماه‌هاي اول فعاليت اين دولت بود. يعني هزار ميليارد دلار بر باد دادند، چيز چنداني به ظرفيت‌هاي توليد و اشتغال نيفزودند و «فلاكت» را هم به جاي «عدالت» نشاندند(ادامه)
محسن هاشمی: نه چپم نه راست
او را بايد شبيه‌ترين فرد به پدرش در خانواده دانست؛ فرزندي كه نه‌تنها مانند پدر دغدغه توسعه پايدار ايران را دارد كه براي هر كاري از او مشورت مي‌گيرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 22 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.